Obchodní podmínky
Podnikající fyzická osoba, vedená u úřadu příslušného podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Živnostenský úřad ve Veselí nad Moravou:
Mgr. Barbora Blažíčková
Tyršova 716
698 01 Veselí nad Moravou
IČO 19309015
E-mail: info@blabarbora.cz
telefonní číslo: +420 737 459 118
adresa provozovny Tyršova 716, Veselí nad Moravou;
dále jen Prodávající). Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde.
I. Základní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky (dále jen podmínky) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen občanský zákoník) vzájemná práva a povinnosti vás, jakožto kupujících, a nás, jakožto prodávající, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen smlouva) uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.blabarbora.cz.
- Ustanovení těchto podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění podmínek může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
- Komunikace se, mimo případy osobního předání, odehrává na dálku. Proto i pro naši smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez mé a vaší současné fyzické přítomnosti, a smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí e-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky www.blabarbora.cz.
- Pokud některá část podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu vašeho nákupu na e-shopu www.blabarbora.cz, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
II. Informace o zboží a cenách
- Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
- Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu e-shopu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
- V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dopravou zboží. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení. Celková cena je součet ceny a ceny za dopravu.
- Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
- Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám.
- Smlouva se vždy uzavírá v českém jazyce.
- Ktomu, abychom mohli smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na e-shopu vytvořili objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
- Informace o nakupovaném zboží (na e-shopu označujete zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
- Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu doručení zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby objednávky v rámci uživatelského prostředí e-shopu, přičemž informace o ceně, ceně za dopravu a celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného zboží, způsobu jeho doručení a platby;
- Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abych mohla doručit zboží, zejména jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
- Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v e-shopu, nebo
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
- Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
- Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Objednat s povinností platby. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
- Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou adresu kupujícího.
- Pokud zboží z vaší objednávky není skladem, švadleny ji ušijí do tří týdnů.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu, uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
- Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné a kupující má povinnost zaplatit celkovou cenu. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo e-mail prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
- Pokud došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.
IV. Zákaznický účet
- Na základě registrace kupujícího provedené v e-shopu může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
- Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
- Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
- Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob, tj. zejména dodavatelů prodávajícího.
- Prodávající na svém e-shopu také poskytuje přístup k hodnocení zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťuji a kontroluji tím, že propojuji hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidím i propojené ID objednávky, a tak jsem schopna ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele. Google recenze nejsou mým obchodem ověřovány.
V. Cenové a platební podmínky
- Cena je vždy uvedena v rámci e-shopu, v návrhu objednávky a samozřejmě ve smlouvě. V rámci návrhu objednávky je uvedena také cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
- Celková cena je uvedena včetně DPH a včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
- Platbu celkové ceny po Vás budu požadovat po uzavření smlouvy a před předáním (odesláním) zboží. Úhradu celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
- Bankovním převodem, číslo účtu 3245175013/3030: AirBank. Informace pro provedení platby Vám zašlu v rámci potvrzení objednávky. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do pěti pracovních dní.
- Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu [BUDE DOPLNĚNO], přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: [BUDE DOPLNĚNO]. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do pěti pracovních dní.
- Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
- Vlastnické právo ke zboží na vás přechází až poté, co zaplatíte celkovou cenu a zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na můj účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
VI. Doručení zboží
- Zboží Vám bude doručeno nejpozději do tří týdnů způsobem dle vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
- Osobní odběr na výdejních místech společnosti Balíkovna, PPL, Zásilkovna;
- Doručení prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, DHL , PPL CZ, Zásilkovna;
- Zboží je možné doručit v rámci České republiky.
- Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží vám bude sdělena v potvrzení objednávky. Doba uvedená v těchto podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.
- Po převzetí zboží od dopravce je vaší povinností, zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoliv závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a informovat také mě, jako prodejce. V případě, že na obalu zboží došlo k závadě, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není vaší povinností zboží od dopravce převzít.
- V případě, kdy porušíte svou povinnost převzít zboží, s výjimkou případů dle čl. VI.3 podmínek, nemá to za následek porušení mé povinnosti vám zboží doručit. Zároveň to, že zboží nepřevezmete, není odstoupení od smlouvy mezi mnou a vámi. Mně ale v takovém případě vzniká právo od smlouvy odstoupit z důvodu vašeho porušení smlouvy, případně zboží uskladnit, za což mi od vás náleží úplata ve výši 1000 Kč. Pokud se rozhodnu odstoupit od smlouvy já, je odstoupení účinné v den, kdy vám toto odstoupení doručím. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
- Pokud je z důvodů vzniklých na vaší straně zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve smlouvě dohodnuto, je vaší povinností nahradit mi náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů vám pošlu na vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě a jsou splatné 5 dnů od doručení e-mailu.
- Nebezpečí škody na zboží na vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. VI.3 podmínek, na vás nebezpečí škody na zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží pro vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoliv znehodnocením zboží.
VII. Práva z vadného plnění, reklamace
- Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na zboží podle článku VI.6 podmínek je zboží bez vad, zejména pak, že zboží:
- má vlastnosti, které byly u popisu zboží uvedeny, případně takové, které lze s ohledem na povahu zboží očekávat;
- je vhodné pro účely, které byly uvedeny, nebo pro účely, které jsou pro zboží tohoto typu obvyklé;
- je v odpovídajícím množství
- splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;
- není zatíženo právy třetích stran.
- Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
- V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. VII.1, můžete mi takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním e-mailu na adresu uvedenou v úvodu podmínek. Pro reklamaci můžete využít vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 1 obchodních podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez mého souhlasu změnit. Reklamaci vyřídím v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
- Má-li zboží vadu, máte následující práva:
- na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady,
- na odstranění vady opravou zboží. Jsem oprávněna odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
- přiměřenou slevu z ceny; nebo
- odstoupení od smlouvy v těchto případech:
- Pokud odmítnu vadu odstranit nebo ji neodstraním v souladu s právními předpisy;
- Pokud se vada projeví opakovaně;
- Pokud je vada podstatným porušením smlouvy;
- Pokud je z mého prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.
- Právo na odstoupení od smlouvy nenáleží v případě, je-li vada zboží nevýznamná.
- V případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami, práva z vadného plnění vám nenáleží.
- Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
- Při uplatnění reklamace Vám vystavím písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
- datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
- co je obsahem reklamace;
- jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
- vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
- Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraním vady a poskytnu vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- O vyřízení reklamace vás budu informovat e-mailem a vydám vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na toto vrácení hradím já.
- Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě, že
- bylo zboží prodávané za nižší cenu pro vadu, kvůli níž byla nižší cena ujednána;
- opotřebení zboží je způsobeno jeho obvyklým používáním;
- to vyplývá z povahy zboží.
VIII. Odstoupení od smlouvy
- K odstoupení od smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi mnou a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
- V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které Vám budu zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.
- Od smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem, zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na jednu z adres uvedených u identifikačních údajů prodejce. Pro odstoupení od smlouvy, prosím, využijte vzorový formulář poskytovaný z mé strany, který tvoří přílohu č. 2 podmínek.
- Ani jako spotřebitel však nemůžete od smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
- Lhůta k odstoupení dle čl. VIII.2 podmínek se považuje za zachovanou, pokud mi v jejím průběhu odešlete oznámení, že od smlouvy odstupujete.
- V případě odstoupení od smlouvy dle čl. VIII.2 podmínek jste povinní mi zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a ponesete náklady spojené s navrácením zboží. Vy máte naopak nárok na to, abych Vám vrátila cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsem pro dodání zboží nabízela. V případě odstoupení z důvodu, že poruším uzavřenou smlouvu já jako prodejce, hradím i náklady spojené s navrácením zboží na mou adresu, ovšem opět pouze do výše ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsem při dodání zboží nabízela.
- V případě odstoupení od smlouvy Vám bude částka za zboží vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený při odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než zboží obdržím. Zboží, prosím vracejte čisté, nepoužité, s původními visačkami a pokud možno, včetně originálního obalu. V opačném případě není možné částku vrátit.
- Odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu se nevztahuje na zboží šité na míru (§ 1837 písm. d, Občanského zákoníku.
- V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. VIII.2 podmínek odpovídáte za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tj. způsobem, jakým byste se se zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsem Vám ještě nevrátila částku ceny, jsem oprávněna pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení ceny.
- Já jako prodejce mám právo odstoupit od smlouvy kdykoliv předtím, než Vám dodám zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. VI.1 podmínek. Od smlouvy mohu odstoupit také pokud je zjevné, že jste uvedli v objednávce záměrně nesprávné informace.
- V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsem oprávněna od smlouvy odstoupit kdykoliv, a to i bez udání důvodu.
IX. Řešení sporů se spotřebiteli
- Nejsem ve vztahu ke kupujícím vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
- Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuji prostřednictvím elektronické adresy [BUDE DOPLNĚNO]. Informaci o vyřízení stížnosti zašlu na elektronickou adresu kupujícího.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line, nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr, je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
X. Závěrečná ustanovení
- Pokud můj a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
- Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budu doručovat elektronickou poštou. Má e-mailová adresa je uvedena u mých identifikačních údajů. Já budu doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě, v uživatelském účtu nebo tu, přes kterou jste mě kontaktovali.
- Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. Mám právo změnit a doplnit tyto podmínky; tato změna se však nedotkne již uzavřených smluv, ale pouze smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. Informace o změně Vám zašlu na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené smlouvy na pravidelné a opakované dodávky zboží, stávají se nové podmínky součástí naší smlouvy a uplatní se na další dodávku zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dní, mám já i Vy právo od smlouvy odstoupit.
- Přílohou podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Smlouva včetně podmínek je archivována v elektronické podobě u mě, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto podmínky a potvrzení objednávky se shrnutím objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez mé součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení objednávky a podmínky uložit.
Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.5.2025.
PŘÍLOHA Č. 1
FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Mgr. Barbora Blažíčková, Tyršova 716, 69801 Veselí nad Moravou
Uplatnění reklamace
Datum uzavření smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Zboží, které je reklamováno:
Popis vad zboží:
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil/a, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat spolu s vraceným zbožím a dokladem o zaplacení (fakturou) na níže uvedenou adresu.
Adresát: Mgr. Barbora Blažíčková, Tyršova 716, 69801 Veselí nad Moravou
Tímto prohlašuji, že odstupuji od smlouvy:
Datum uzavření smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Specifikace zboží, kterého se smlouva týká:
Číslo bankovního účtu:
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu www.blabarbora.cz („Společnost“), mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět a pté, co zkontroluje, že nejeví známky nošení a je opatřeno veškerými původními visačkami a označeními.
Datum:
Podpis: